طراحی داخلی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
اطلاعات بیشترلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
اطلاعات بیشترلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
اطلاعات بیشترمشتریان چرخ محرکه هر واحد تولیدی می باشند. بدون وجود مشتری، سازمان امکان بقا نداشته و لذا لازم است نیاز در حال تغییر مشتریان به طور دوره ای پایش شده و از طریق ارائه محصولات جدید، این نیاز پاسخ داده شود.
رمز پایداری هر سازمانی کشف نیاز های پاسخ داده شده مشتری است. چوفا با جمع آوری نظرات و نیاز های مشتریان تلاش می نماید بهتر از رقبای خویش بتواند نیاز های مشتریان را پاسخ داده و لذا نوآوری در این شرکت جایگاه بسیار مهمی دارد.
چوفا به توسعه بلند مدت خود می اندیشد. توسعه ای که زیرساخت آن امکانات پیچیده تکنولوژیکی نیست بلکه رضایت مشتری و تبدیل مشتری به یک شریک تجاری هدف نهایست. در این قالب سود بردن بیشتر مشتری از ناحیه تعامل با این شرکت زیر بنای اصلی توسعه پایدار است.