من جاناتان آرکی هستم!.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
من را صدا کنید.

خوش آمدید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت.

آماده دیدن از سایر نمونه کارهای من هستید؟

سوابق من

از 2014 تا الان

 

مدیر محصول دیجیکالا

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

2012 - 2014

 

مدیر مسئول طراحی داخلی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

2010 - 2012

 

طراح داخلی جونیور

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

2008 - 2010

 

طراحی داخلی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مراحل انجام پروژه ها

  • تمرکز بر مشتری
  • نوآوری
  • توسعه پایدار

مشتریان چرخ محرکه هر واحد تولیدی می باشند. بدون وجود مشتری، سازمان امکان بقا نداشته و لذا لازم است نیاز در حال تغییر مشتریان به طور دوره ای پایش شده و از طریق ارائه محصولات جدید، این نیاز پاسخ داده شود.

رمز پایداری هر سازمانی کشف نیاز های پاسخ داده شده مشتری است. چوفا با جمع آوری نظرات و نیاز های مشتریان تلاش می نماید بهتر از رقبای خویش بتواند نیاز های مشتریان را پاسخ داده و لذا نوآوری در این شرکت جایگاه بسیار مهمی دارد.

چوفا به توسعه بلند مدت خود می اندیشد. توسعه ای که زیرساخت آن امکانات پیچیده تکنولوژیکی نیست بلکه رضایت مشتری و تبدیل مشتری به یک شریک تجاری هدف نهایست. در این قالب سود بردن بیشتر مشتری از ناحیه تعامل با این شرکت زیر بنای اصلی توسعه پایدار است.

0

ساعت کاری

0

پروژه انجام شده

0

تکه پیتزا

0

فنجان قهوه