پیام مدیرعامل


چوفا که از ابتدای تأسیس خود تا اکنون که بیش از 5 دهه از عمرش می‌گذرد همواره در پی آن بوده که "کیفیت" را به عنوان محور تبلیغاتی خود برگزیند، تعهد شرکت به کیفیت تا جایی است که در بدترین دوران اقتصاد ایران و در اوج تحریم‌ها نیز مشتری محوری را رها ننمودیم و برای باور بیشتر مشتریان داخلی و خارجی و وفاداری آنان به محصولاتمان، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

اکنون که با تلاش‌های مسئولان دیپلماسی فضای تازه‌ای در اقتصاد کشور ایجاد شده و این فضا بی‌شک بر روی مبادلات تجاری کشور تأثیرگذار خواهد شد، به دنبال آن هستیم تا بر پایه نوآوری مبتنی بر سلیقه مشتریان عزیز، نه تنها سهم بازار داخلی را افزایش دهیم، بلکه به نمایندگی از بخش تولیدی کشور در حوزه مبلمان ، سهم بازار خارجی خود را ارتقاء بخشیم.


علی افخمی اردکانی - مدیرعامل

درباره ما

شرکت صنایع چوب و فلز اردکان از سال 1374 با نام تجاری چوفا و با هدف ارائه محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا شروع به فعالیت کرد و اینک با نیم قرن تجربه و همکاری با شرکت های معتبر داخلی و خارجی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات چوبی و مبلمان منزل آماده ارائه خدمت به مشتریان خود می باشد .

ماموریت

کمک به ارتقاء سطح کمی و کیفی مبلمان ایران

استراتژی

چوفا همواره در اندیشه گسترش دامنه حضور خود در صنعت چوب کشور بوده و بدین منظور همواره سیاست‌های زیر را سرلوحه اقدامات خویش قرار داده است:

گواهینامه ها

Nulla est lectus, gravida sit amet dui eget, hendrerit gravida diam. Maecenas fringilla eget magna non biben
dum. Duis sagittis placerat diam ut maximus et magnis.

Mark Johnson

Lorem ipsum dolor sit amet, sectetuer adicing elit. Praesent vestibulum.

Patrick Pool

Lorem ipsum dolor sit amet, sectetuer adicing elit. Praesent vestibulum.

Sam Kromstain

Lorem ipsum dolor sit amet, sectetuer adicing elit. Praesent vestibulum.

Alan Smith

Lorem ipsum dolor sit amet, sectetuer adicing elit. Praesent vestibulum.

خط مشی

  • تمرکز بر مشتري

    مشتريان چرخ محرکه هر واحد توليدي مي باشند. بدون وجود مشتري ، سازمان امکان بقا نداشته ولذا لازم است نياز در حال تغيير مشتريان به طور دوره اي پايش شده واز طريق ارائه محصولات جديد ، اين نيازها پاسخ داده شود.

  • نوآوري

    رمز پايداري هر سازماني کشف نيازهاي پاسخ داده نشده مشتري است. چوفا با جمع آوري نظرات ونيازهاي مشتريان تلاش مي نمايد بهتر از رقباي خويش بتواند نيازهاي مشتريان را پاسخ داده ولذا نوآوري در اين شرکت جايگاه بسيار مهمي دارد.

  • توسعه پايدار

    چوفا به توسعه بلند مدت خود مي انديشد . توسعه اي که زيرساخت آن امکانات پيچيده تکنولوژيکي نيست بلکه رضايت مشتري وتبديل مشتري به يک شريک تجاري هدف نهايي آن است. در اين قالب سود بردن بيشتر مشتري از ناحيه تعامل با اين شرکت زير بناي اصلي توسعه پايدار است .

افتخارات

شرکت چوفا در روند رو به رشد و در راستای دستیابی به اهداف کلان خود، موفق به اخذ گواهی نامه ها و افتخارات متعددی گردیده است و همچنین عضویت در تعدادی از انجمن های صنعتی مرتبط را در کارنامه فعالیت خود به ثبت رسانده که برخی از آنها در ذیل آمده است :

سخن مشتریان

جناب آقای علی افخمی- مدیرعامل محترم شرکت چوفا
بی تردید تلاش و پاسخگویی متعهدانه هر یک از ما در انجام وظایفی که نقش های تخصصی و اجتماعی مان بر عهده ما نهاده است میتواند گامی باشد هر چند کوچک ولی موثر در رشد و اعتلای نام مقدس میهن عزیزمان ایران.
بدینوسیله از همکاری صمیمانه جنابعالی و پرسنل محترم آن شرکت درتحویل به موقع سفارشات مشتریان سپاسگذاری نموده و توفیق روزافزونتان را در خدمت به این مرز و بوم از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم.

محمد سیفی

در یک عبارت : چوفا شرکتی است متخصص و متعهد

علی راد