تاريخچه

شرکت صنایع چوب و فلز اردکان از سال 1374 با نام تجاری چوفا و با هدف ارائه محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا شروع به فعالیت کرد و اینک با نیم قرن تجربه و همکاری با شرکت های معتبر داخلی و خارجی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات چوبی و مبلمان منزل آماده ارائه خدمت به مشتریان خود می باشد .
 

استراتژی

چوفا همواره در اندیشه گسترش دامنه حضور خود در صنعت چوب کشور بوده و بدین منظور همواره سیاست‌های زیر را سرلوحه اقدامات خویش قرار داده است:

  • رشد درآمد و سودآوری
  • کاهش هزینه ها
  • کاهش قیمت تمام شده
  • افزایش رضایت مشتریان
  • افزایش سهم بازار داخلی
  • افزایش صادرات
  • ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات
  • توسعه سبد کالا

چشم انداز

تبدیل شدن به برند مطرح در سطح خاورمیانه

ماموریت

کمک به ارتقاء سطح کمی و کیفی مبلمان ایران

ارزش های سازمانی

  • مشتری مداری
  • قانون مداری
  • حفظ ارزشهای اخلاقی و انسانی
  • تعهد و مسئولیت پذیری
  • مشارکت گروهی
  • شایسته سالاری
  • رعایت استانداردهای زیست محیطی